Microsoft Office je najrašireniji paket uredskih alata za kreiranje i oblikovanje dokumenata i podataka u uredskom poslovanju. Iako ga gotovo svi koriste, većina korisnika služi se samo njegovim osnovnim funkcijama, ne znajući iskoristiti njegov puni potencijal.
Kako bi upoznali zainteresirane polaznike s naprednim opcijama MS Excela i MS Worda poput pivot tablica, umetanjem sekcija, uvjetnim oblikovanjem te drugim funkcionalnostima, Tehnološko-inovacijski centar Međimurje (TICM) organizira edukaciju:
MICROSOFT OFFICE ZA POSLOVNE KORISNIKE
koja će se održati 5. i 6. rujna (MS Excel) i 7. i 8. rujna (MS Word), od 9:00 do 13:00 sati
u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22/N Čakovec (TICM3).
Cilj edukacije je upoznati polaznike s:
- naprednim funkcijama Microsoft Office paketa, posebice u segmentu oblikovanja dokumenata i podataka (Microsoft Word, Microsoft Excel),
- automatiziranim radnjama koje se često koriste u Microsoft Word i Microsoft Excel programima.
Polaznici će navedene vještine usvojiti kroz prezentaciju, praktične vježbe i individualnim radom na računalu. U kotizaciju edukacije uključeni su tiskani materijali, praktične vježbe, korištenje računala s instaliranim MS Office 2013 i osvježenja tijekom pauze.
PROGRAM
VAŽNO: Zainteresirani polaznici mogu se prijaviti na jedan ili dva modula edukacije. Cijena edukacije po modulu (Word ili Excel) iznosi 400 kn. Ukoliko se prijavljujte na oba modula (Excel i Word) cijena edukacije iznosi 700 kn.
Potencijalni sudionici prijavljuju se ispunjavanjem prijavnog obrasca koji se nalazi na podnožju najave.
Poželjno je da polaznici posjeduju osnovno znanje rada u MS Office programima.
PREDAVAČ
Tomislav Breznik, mag. oec, stručni je suradnik u Odjelu inkubacije i edukacije u Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje. U sklopu projekta Istakni se osvoji posao 2 održavao je radionice iz osnovnih i naprednih informatička znanja s ciljem podizanja razine informatičke pismenosti kod nezaposlenih osoba. Vodi radionice na temu uredskih i web alata u poslovanju za različite ciljne skupine. Polaznici su mahom veoma zadovoljni Tomislavovim pristupom što potvrđuju visoke ocjene i pohvale koje dobiva u evaluacijskim obrascima.
„Edukacija je bila vrlo korisna i konkretna i vjerujem da većinu toga što smo čuli možemo krenuti primjenjivati odmah. Lijepo je isto tako kada čovjek neke stvari zna od prije, ovdje se podsjeti, malo dodatno utvrdi gradivo i jasno zna u kojem smjeru treba krenuti dalje” – polaznik radionice NAPREDNI EXCEL ZA PODUZETNIKE (22. travanj 2021 g.).
„Vrlo korisna radionica objašnjena na jednostavan način. Pohvala predavaču na susretljivosti.“ – polaznica radionice KORIŠTENJE BESPLATNIH UREDSKIH ALATA U POSLOVANJU (17. ožujka 2021. g.).
PLAĆANJE
Plaćanje se vrši avansno prije početka edukacije. Polaznici na edukaciju moraju donijeti potvrdu o izvršenom plaćanju ili je prethodno poslati na e-mail: info@ticm.hr.
Podaci za plaćanje:
Tehnološko-inovacijski centar Međimurje d.o.o.
Bana Josipa Jelačića 22b, Čakovec
IBAN HR3523400091116043187 kod PBZ d.d.
Iznos: 400 HRK (jedan modul) ili 700 HRK (dva modula)
Opis plaćanja: TICM edukacija
Napomena: Račun se izdaje na osobu/poduzeće koje je izvršilo uplatu kotizacije. Za sva pitanja molimo obratiti se na info@ticm.hr.
PRIJAVA