U subotu, 8. lipnja 2019. godine, članovi udruga MIS i MIK u sklopu pilot projekt “Centar izvrsnosti informatike faza I.” organizirali su završno druženje u Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje (TICM). Projekt Centar izvrsnosti iz informatike – faza I predstavlja uspješnu suradnju javnog, civilnog i obrazovnog sektora kroz provedbu obrazovnih programa iz područja programiranja namijenjenih darovitim, proaktivnim i visokomotiviranim učenicima.
Nositelj projekta je udruga “Mladi informatičari Strahonica” (MIS), dok su partneri na projektu Tehnološko-inovacijski centar Međimurje d.o.o. (TICM), Međimurska županija, Gimnazija Josipa Slavenskog Čakovec, III. osnovna škola Čakovec i Međimurski informatički klub (MIK).
U uvodnom dijelu, okupljenima se pozdravnim riječima obratio Dejan Drabić (predsjednik udruge MIS) okružen kolegama Viktorom Lazarom (predsjednik MIK-a), Miljenkom Blažekom, Renatom Železnjakom i Davidom Krištofićem. U predstavljanju je spomenuto da tijekom svih aktivnosti udruga utrošeno gotovo 1000 sati raznih edukacija, radionica i natjecanja. Najvažnije od svega što su djeca i mladi imali prilike stjecati vrsna znanja od IT stručnjaka iz gospodarstva, kao i vrsnih kolega iz obrazovnog sektora. Iskušana je to ekipa stručnjaka, a rezultati su ti koji su stizali tijekom cijele školske godine. Također, istaknut je veliki značaj Međimurske županije koja je prepoznala važnost projekta te financiranjem osigurala kontinuitet.

Dejan Drabić (predsjednik udruge MIS) okružen kolegama Viktorom Lazarom (predsjednik MIK-a), Miljenkom Blažekom, Renatom Železnjakom i Davidom Krištofićem.
Direktor TICM-a, Ivan Plačko, u svom govoru naglasio je važnost takvog projekta za Međimursku županiju, osobito u okviru ustanove koju predvodi: “Centar izvrsnosti predstavlja nastavak kvalitetnog rada MIS Strahoninec i MIK Čakovec s djecom u STEM području. Nekoj djeci je ovo bio prvi dodir s programiranjem, nekoj s robotikom, a mnogima nastavak učenja iz područja algoritama. Projekt podržava Međimurska županija, a naša podrška kolegama iz MIS-a i MIK-a je već tradicionalna”.
Sudionici su slikanjem ovjekovječili skup koji je potom nastavljen druženjem u opuštenoj atmosferi uz domjenak i piće. Bila je to izvrsna prilika za razmjenu iskustva te dobivanje dodatnih informacija o nastavku aktivnosti koje se planiraju početkom slijedeće školske godine.