Još jedna od uspješno održanih radionica u TICM-u bila je ona pod nazivom „Kako napraviti animaciju koja će privući poglede i poboljšati prodaju“ koja je 20. ožujka 2024.g. u informatičkoj učionici TICM-a okupila entuzijastičnu skupinu polaznika. Radionicu je pripremio i vodio predavač i vlasnik obrta GoranUX Goran Levačić koji je rado podijelio svoje znanje o stvaranju animiranih grafika. Radionica je organizirana u suradnji s Europe Direct Čakovec.

Održana radionica bila je obilježena ugodnom i produktivnom atmosferom, obogaćena praktičnim primjerima i aktivnim sudjelovanjem sudionika. Predavač je svojom sugestivnošću uspio jednostavno i pristupačno prenijeti složene koncepte, čineći temu razumljivom za sve prisutne.

U teorijskom dijelu, Goran je temeljito obradio osnove animacije, počevši od same definicije pojma. Prezentirao je niz vlastitih animacija koje je samostalno kreirao za promociju različitih mobilnih aplikacija i drugih projekata na kojima je radio. Predavač je detaljno objasnio dvanaest osnovnih principa animacije, pružajući dublje razumijevanje svakog pojedinog principa i naglašavajući ključne odrednice na koje treba obratiti pažnju. Riječ je o sljedećim principima:

  1. vrijeme, razmak, ritam
  2. skupljanje i istezanje
  3. spori ulaz i spori izlaz
  4. predviđanje
  5. inscenacija
  6. lukovi
  7. preuveličavanje
  8. praćenje radnje i preklapanje
  9. ravnocrtno vs. s poze na pozu
  10. jasan, čvrsti crtež
  11. sekundarna akcija
  12. osobnost i privlačnost.

Predavač je posebno naglasio bitnost mikroanimacija kod poticanja korisnika na razmišljanje. Te animacije su često vrlo jednostavne i brze, ali imaju veliki utjecaj na doživljaj korisnika i njihov angažman. Moćan su alat za poboljšanje korisničkog iskustva, interakcije i dodavanje estetskog i funkcionalnog sjaja u različite digitalne proizvode i usluge.

Na radionici je također naglašena važnost organizacije i raspodjele poslova unutar tima koji radi na istoj animaciji kako bi se izbjegla prenapučenost ideja. Ovakav pristup olakšava proces donošenja odluka, povećava učinkovitost tima te rezultira privlačnijim animacijama. Bitna stavka kreiranja animacija za poslovanje također je i vođenje računa o konkurentima i trendovima na tržištu.

Završetkom teorijskog dijela radionice, predavač je organizirao podjelu polaznika u timove i dodijelio im teme prema kojima su morali odrediti trajanje njihovih animacija. Polaznici su se mogli voditi principima koje Goran koristi prilikom izrade svojih animacija. Nakon uspješnog rada na zadatku, svaki od timova je prezentirao svoje ideje, a sve su od njih bile vrlo kreativne. Naposljetku je predavač polaznicima pružio uvid u neke od alata koje koristi za kreiranje svojih animacija, poput Rive i Fable, a polaznici su prezentacije vrlo pažljivo pratili.


Podijeli: