Upravljanje znanjem predstavlja poslovnu filozofiju čijom se primjenom nastoji unaprijediti učinkovitost i konkurentnost organizacije, koristeći interakciju ljudi, procesa i tehnologije.
S obzirom na aktualnost navedene teme, Centar za međunarodne projekte Fakulteta organizacije i informatike Varaždin i Tehnološko-inovacijski centar Međimurje
pozivaju sve zainteresirane na besplatnu radionicu naziva
„UPRAVLJANJE ZNANJEM POMOĆU WEB 2.0 ALATA“
organiziranu u sklopu ”Knowledge Management 2.0 for SMEs” projekta financiranog iz EU Programa za cjeloživotno učenje koja će se održati
u ponedjeljak 15. prosinca 2014. godine , od 9 do 16 sati,
u multimedijalnoj dvorani
Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje, Bana Josipa Jelačića 22b, Čakovec (bivša vojarna)
prema sljedećem programu:
VRIJEME | PROGRAM |
9,00 – 9,15 | Registracija sudionika |
9,15 – 9,30 | Što je naša poruka i kako je na najefikasniji način, korištenjem vizualnih elemenata, prenijeti do ciljane publike? |
9,30 – 10,30 | Što je upravljanje znanjem 2.0? Prednosti, barijere i poteškoće upravljanja znanjem Proces znanja Uvod u strategiju upravljanja znanjem 2.0 |
10,30 – 11,00 | Prezentiranje web 2.0 alata za upravljanje znanjem (I. dio) |
11,00 – 11,15 | Prezentiranje web 2.0 alata za upravljanje znanjem (II. dio) |
12,30 – 13,30 | Pauza za ručak |
13.30 – 13.45 | Izrada strategije upravljanja znanjem 2.0 |
13,45 – 15,30 | Timski rad na sljedećim zadacima: – Izrada strateške mape upravljanja znanjem – Izrada nacrta vlastite strategije upravljanja znanjem – Prezentacija pripremljenih strategija |
15,30 – 16,00 | Zaključak Pitanja Dodjela potvrda o sudjelovanju na radionici Zatvaranje programa |
Cilj radionice jest podići svijest o upravljanju znanjem u poduzeću te upoznati polaznike s metodama razmjene znanja s poslovnom okolinom.
Sve zainteresirane molimo da se prijave za sudjelovanje putem internetskog obrasca dostupnog OVDJE, najkasnije u petak, 12. prosinca 2014. godine, do 10,00 sati. U slučaju dodatnih pitanja, pozivamo Vas da se obratite Centru za međunarodne projekte Fakulteta organizacije i informatike pozivom na broj 042/ 390-843 ili putem elektroničke pošte cmp@foi.hr.
Broj mjesta je ograničen, a prijave će se uvažavati prema redoslijedu zaprimanja. Polaznicima će biti podijeljene potvrde o sudjelovanju.
O predavačima:
Amir Spahić, mag.inf., voditelj je Centra za međunarodne projekte Fakulteta organizacije i informatike te je sudjelovao u provedbi 25 međunarodnih projekata. Član je nekoliko domaćih i međunarodnih stručnih tijela. Na projektu LLP Knowledge management 2.0 for SMEs sudjeluje kao voditelj FOI tima pri čemu je dao svoj doprinos i u procesu izrade priručnika o upravljanju znanjem. Na radionici je zadužen za temu izrade strategije upravljanja znanjem.
Petra Grd, mag.inf., znanstveni je novak/asistent na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin. Na projekt Knowledge Management 2.0 for SMEs je uključena kao dio tima za izradu priručnika o upravljanju znanjem. Na radionici će dati teoretski uvod o upravljanju znanjem.
Aleksandra Sobodić, mag.inf., stručna je suradnica Centra za međunarodne projekte na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin. Na projektu Knowledge Management 2.0 for SMEs, kao član FOI tima, zadužena je za analizu web 2.0 alata za upravljanje znanjem o čemu će govoriti i na radionici.