Znate li gdje, kada i na koji način ljudi dolaze do informacija o vama i što ih motivira da postanu i ostanu vaši kupci? Koji su razlozi njihove lojalnosti vašim proizvodima i zašto im daju prednost u odnosu na konkurentske?
Da biste bolje razumjeli na koji način vaši kupci percipiraju ono što vi predstavljate i što im nudite na tržištu potrebno je dobro poznavati svoj brend i upravljati njime na pravilan način.
Kako on nastaje, kako se njime upravlja, koji su alati i metode brendiranja najučinkovitiji za poslovanje, možete saznati na dvodnevnoj interaktivnoj radionici i dodatnom savjetovanju.
Kreativno brendiranje
koja će se održati u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje
od srijede 25. srpnja do petka 27. srpnja 2018. godine
u terminima od 9 do 15 sati.
Radionica ja namijenjena malim i srednjim poduzetnicima, marketinškim stručnjacima, dizajnerima, voditeljima prodaje i svima koji na bilo način sudjeluju u donošenju strateških odluka u poduzeću. Radionicu će voditi Goran Levačić, voditelj Odjela za inkubaciju i edukaciju u TICM-u.
Program radionice Kreativno brendiranje:
1. dan – srijeda 25. srpnja 2018. godine
Definicija i upoznavanje brenda
Elementi branda i njihova uloga
Kreiranje branda i njegova tržišna vrijednosti
Interaktivne vježbe
2. dan – četvrtak, 26. srpnja 2018. godine
Kreativnost kao pokretač u stvaranju i upravljanu brendom
Vizualni identitet i njegova uloga u brendu
Društvene mreže kao alati u procesu upravljanje brendom
Interaktivne vježbe
3. dan – petak, 27. srpnja 2018. godine
Individualne konzultacije (termini prema dogovoru)
Na radionicu se možete prijaviti do 24. 7. 2018. putem online prijave:
Sudjelovanje na radionici je besplatno, a broj sudionika ograničen na 15.
Radionica je organizirana u sklopu projekta TICM PPI 4.0 MSP kojeg TICM provodi od ožujka 2018. godine, a trajat će ukupno 18 mjeseci. Projekt se provodi u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Sadržaj publikacije/emitiranog programa isključiva je odgovornost Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje d.o.o.