Ukoliko vam je potrebna stručna pomoć u razradi vaše poduzetničke ideje ili možda razmišljate o pokretanju vlastitog poduzetničkog pothvata u budućnosti, Regionalni centar kompetentnosti Tehničke škole Čakovec vas poziva da se prijavite na petodnevni

EDUKACIJSKI PROGRAM “PODUZETNIČKE VJEŠTINE”

Habits that every entrepreneur should adopt

koji će se održati od 27. lipnja do 1. srpnja 2022. godine,
u prostorima Regionalnog centra kompetentnosti Tehničke škole Čakovec,
na adresi Športska ulica 5, Čakovec.


Edukacijski program je dio strojarskih hubova Regionalnog centra kompetentnosti Tehničke škole Čakovec i namijenjen je isključivo sudionicima hubova. Više informacija o strojarskim hubovima i načinu uključivanja dostupno je na poveznici.


Sudionici edukacijskog programa će:

  • učiti o relevantnim temama za svakog poduzetnika, pokretanju poduzetničkog pothvata i izvorima financiranja, design thinking-u, inovaciji poslovnog modela, digitalnom marketingu za poduzetnike, upravljanju karijerom, timovima i poslovanjem poduzeća u cjelini, od strane iskusnih edukatora i uspješnih profesionalaca.
  • dodatno, sudionici huba imat će mogućnost korištenja individualnog poslovnog savjetovanja iz gore navedenih područja.

Ciljna skupina edukacijskog programa:

Sudionici strojarskog huba Regionalnog centra kompetentnosti Tehničke škole Čakovec te drugi zainteresirani sudionici (učenici i studenti iz partnerskih obrazovnih institucija)


PROGRAM

1. modul: Design thinking (27. lipnja 2022. godine u 10,00 sati)

Design thinking je metodologija pronalaska kreativnih rješenja u poslovanju, koristeći različite alate i tehnike dizajnera. Sustavnim, vođenim, pristupom sudionici prolaze proces od prepoznavanja potreba svojih korisnika/kupaca do izrade prototipa u pet koraka: empatija, definiranje, ideacija, prototipiziranje i testiranje. Cilj edukacije je razviti kreativni način razmišljanja, potaknuti generiranje inovativnih ideja i ojačati timski duh kroz rad na praktičnim zadacima.

Sadržaj:

  • uvodno o metodologiji design thinking,
  • faze i tehnike metodologije design thinking,
  • primjena metodologije u praksi / timski rad na praktičnim zadacima,
  • prezentacija rezultata timova, rasprava i zaključak

Trajanje: 1 dan, 5 sati


2. modul: Inovacija poslovnog modela (28. lipanja 2022. godine u 8,30 sati)

Poslovni model je prikaz elemenata poslovanja jednog poduzeća, koji daje odgovore na pitanja kako će se poduzeće boriti s konkurencijom, kako će koristiti svoje resurse, koje poslovne procese će primjenjivati u poslovanju, koje proizvode i usluge će nuditi svojim korisnicima/kupcima i po kojim uvjetima. Ne postoji standardni poslovni model, a inovativnost u kreiranju poslovnog modela konkurentska je prednost te uvjet za postizanje profitabilnosti.

Sadržaj:

  • što je poslovni model i zašto je važan,
  • platno poslovnog modela,
  • stvaranje i inovacija poslovnog modela,
  • upravljanje inovacijama u poslovanju.

Trajanje: 1 dan, 5 sati.


3. modul: Pokretanje poduzetničkog pothvata i izvori financiranja (29. lipnja 2022. godine u 8,30 sati)

Već samo razmišljanje o pokretanju poduzetničkog pothvata složen je proces u kojem ostaju neodgovorena brojna pitanja. Potencijalni poduzetnici često ne znaju što sve moraju prethodno odraditi da bi njihovo poduzeće krenulo s radom. Cilj edukacije je predstaviti ključne korake u osnivanju poduzeća, od odabira i registracije pravnog oblika do prikupljanja kapitala za obavljanja djelatnosti.

Sadržaj:

  • motivi pokretanja poduzetničkog pothvata,
  • pravnici oblici poduzetničkog pothvata te njihove prednosti i nedostaci,
  • hodogram osnivanja poduzetničkog pothvata,
  • započinjanje s radom – na što treba obratiti pozornost,
  • izvori financiranja za poduzetnike početnike,
  • poduzetničke potporne institucije.

Trajanje: 1 dan, 5 sati.


4. modul: Digitalni marketing za poduzetnike (30. lipnja 2022. godine u 8,30 sati)

Digitalni marketing je skup marketinških procesa koji koriste sve raspoložive digitalne kanale za promociju poduzeća, branda, usluge i/ili proizvoda iz asortimana. Često je učinkovitiji od tradicionalnog oglašavanja jer omogućuje ciljano oglašavanje velikog dosega, njegovi su rezultati mjerljivi, a u konačnici je puno lakše doći do poslovnih prilika. Danas najčešće korišteni kanali digitalnog marketinga su web stranice, društvene mreže, email marketing, optimizacija sadržaja za tražilice, i slično. Cilj edukacije je dati konkretne savjete o izradi strategije (digitalnog) marketinga u izboru najučinkovitijih digitalnih alata/kanala za postizanje najboljih rezultata u poslovanju.

Sadržaj:

  • izrada strategije digitalnog medijskog nastupa,
  • pristup tržištu prema proizvodima (go to market),
  • kreiranje i vođenje kampanja koristeći različite alate i tehnike digitalnog marketinga: Google,  YouTube, društvene mreže, …
  • korištenje alata za medijsko planiranje, postavljanje i optimizaciju kampanja te interpretacija rezultata,
  • briga o klijentima te ažurno odgovaranje na njihove potrebe,
  • analiza svih aktivnosti i pravovremeno donošenje odluka,
  • praktični zadatak za sudionike: promocija na društvenim mrežama,

Trajanje: 1 dan, 5 sati.


5. modul: Iskustvo uspješnog poduzetnika: upravljanje karijerom, timovima i poslovanjem poduzeća u cjelini (1. srpnja 2022. godine, u 8,30 sati)

Upravljanje poslovanjem izrazito je složen i zahtjevan proces koji podrazumijeva napredne poduzetničke, menadžerske i druge stručne vještine neophodne za uspjeh poduzeća u cjelini. Pritom poduzeće nije entitet koji postoji i djeluje sam za sebe, te vlasnik/direktor nije jedina osoba u poduzeću – za funkcioniranje poduzeća nužno je postojanje stručnih zaposlenika različitih profila raspoređenih na različita radna mjesta ovisno o djelatnosti poduzeća. Osim drugim resursima, vlasnik/direktor mora imati dobre vještine upravljanja ljudskim potencijalima, njihovim osobnim i poslovnim razvojem, te ih neprestano motivirati i usmjeravati prema ostvarenju poslovnih ciljeva. U okviru edukacije poduzetnik s dugogodišnjim iskustvom u upravljanju multinacionalnim timovima te vlastitim poduzetničkih pothvatima prenijet će dragocjeno iskustvo i znanje na sudionike edukacije i motivirati ih na daljnji razvoj.

Sadržaj:

  • Upravljanje karijerom, osobni i profesionalni razvoj,
  • Upravljanje poslovanjem – praktični savjeti, najčešće pogreške i najveći mitovi,
  • Upravljanje timovima – karakteristike (ne)uspješnih timova, uloga voditelja i članova tima, motivacija.

Trajanje: 1 dan, 5 sati.


Svaki modul edukacijskog programa funkcionira samostalno, nije potrebno sudjelovati na prethodnim modulima, iako se preporuča sudjelovanje svih pet dana.


PRIJAVA 

Prijave na edukacijski program vrše se kroz prijavni obrazac za sudjelovanje u 1. strojarskom hubu.

Za sva pitanja u vezi prijave, slobodno se obratite na adresu elektroničke pošte info@ticm.hr.

Prijave su otvorene do 25. lipnja 2022. godine, a broj mjesta je ograničen.


Strojarski hubovi organiziraju se u okviru projekta Uspostava RCK u strojarstvu SJEVER – TŠČ koji se financira iz Europskog socijalnog fonda.

Podijeli: