Prirodne ljepote, kulturno-povijesna baština, eno-gastronomija, manifestacije te brojni sportski i zabavni sadržaji glavni su motivi dolaska domaćih i stranih turista u Međimurje. U promociju Međimurja kao turističke destinacije ulaže se mnogo truda i sredstava što je vidljivo iz kontinuiranog povećanja broja noćenja i porasta prihoda od turističke djelatnosti. Sve se više osoba odlučuje na pokretanje turističkih projekata u ovom (kontinentalnom) dijelu Hrvatske, ponajviše u obliku kuća za odmor koje privlače goste 365 dana u godini.

Martina Blažinčić iz Accredo Centra
Accredo Centar nudi odmak od uobičajene turističke ponude, stoga smo ih zamolili da na prvom turističkom meetupu u TICM-u, održanom 4. svibnja, ispričaju svoju priču. Accredo nema vlastite smještajne kapacitete kao ni restoran, no te usluge nude kroz svoju partnersku mrežu. Specijalizirani su za sportsko-adrenalinske aktivnosti koje su namijenjene različitim ciljnim skupinama za potrebe team buildinga i privatnih događanja. Raspolažu vrhunskim paintball terenima i adrenalinskim parkom s mnoštvom programa, poput vožnje quad vozilima, streličarstva, stijenom za penjanje, formulama na pedale, zip-line-om i terenima za grupne sportske aktivnosti. Posluju već desetak godina te su u pred-pandemijskoj, 2019., godini ugostili 15.800 domaćih i inozemnih gostiju. Marketing i prodaju isključivo rade samostalno, ne koristeći vanjske usluge. Razlog tome su godine iskustva i rada, dobar tim, kvaliteta usluge kao i mala konkurencija s obzirom da je pokretanje i održavanje adrenalinskog centra izrazito skupo i zahtjevno.

Vlatka Zamuda iz Ponder Concepta
U drugom dijelu meetupa, Vlatka Zamuda, vlasnica obrta Ponder Concept, stavila je naglasak na turističke trendove u 2021. godini. Svojim klijentima nudi usluge prodaje i marketinga u turizmu, uključujući izradu studija izvodljivosti u investicijskim projektima, kreiranje strategije poslovanja i (re)dizajna vizualnog koncepta, kreiranje cjenika i strategije prodaje, postavljanje i vođenje prodaje, upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama i brendiranje. Vlatka se u svom predavanju osvrnula na aktualne trendove u turizmu kao i profile gostiju koji zahtijevaju prilagođenu ponudu. Sve više dolaze do izražaja smještajni objekti koji dozvoljavaju boravak kućnim ljubimcima (tzv. pet friendly objekti), zatim usluge namijenjene digitalnim nomadima i odgovorna putovanja koja podrazumijevaju visoke standarde čistoće objekata.
S obzirom da je meetup pobudio interes brojnih turističkih poduzetnika i djelatnika, TICM će nastaviti s organizacijom događanja na ovu temu. Redovito pratite objave na našoj internetskoj stranici www.ticm.hr, Facebook stranici i/ili se pretplatite na TICM-ov newsletter.
- Ivan Plačko, direktor TICM-a, u uvodnom obraćanju
- Sudionici meetupa
Meetup je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.