Inovacija je nešto novo i dokazano na tržištu. Inovacija nije prototip nastao u odjelu razvoja, sposobnost poduzeća da nešto napravi ili osvojeno priznanje na sajmu inovacija. Ideja, otkriće, prototip ili proizvod mogu postati inovacija tek kada dođu do kupaca i kada ih dovoljan broj kupaca prihvati odnosno kada inovacija stvori nove prihode (i veće od rashoda).
Edukacija „Upravljanje inovacijama” je namijenjena poduzetnicima koji traže prilike za nove prihode, znanstvenicima koji traže tržište za svoja otkrića, inovatorima koji traže kupce za svoje proizvode i svima koji se bave poduzetništvom bez obzira na to bili mali ili veliki, iz visokotehnološke ili „konzervativne” industrije, imaju li predznanje iz ekonomije i menadžmenta ili ne.
Svi moramo inovirati! Bez inoviranja nema opstanka. No zašto su tvrtke koje inoviraju više izuzetak nego pravilo, a ni kriza niti gubitak tržišnih pozicija nisu potakle ostale da krenu njihovim putem? Problemi inoviranja slični su i kod nas i u svijetu: poduzetnici ne znaju kako, a kad i krenu inovirati prisutan je veliki rizik neuspjeha.
Na edukaciji “Upravljanje inovacijama” će polaznici imati priliku upoznati i kroz praktičan rad isprobati osnovne alate inoviranja, od definiranja karaktera inovacije i smjernica za određivanje strategije komercijalizacije do načina stvaranja ili unapređivanja poslovnog modela, definiranja ponude vrijednosti, izglednih kupaca i okolnosti u kojima će veća vjerojatnost uspjeha i rasta.
- novim “zakonitostima” inoviranja
- razlikom između postupne i disruptivne inovacije
- tipovima poslovnog modela i elementima koji čine poslovni model
- koncepcijom “posla kupca”
- strateškim platnom i krivuljom ponude vrijednosti
Radionica je organizirana u okviru projekata I3CT Crossborder Clustering i ePoslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja. Sudjelovanje na radionici je besplatno, a broj sudionika ograničen. Također je ograničen broj sudionika po organizaciji na jednog polaznika. Kako bi se prijavili za sudjelovanje, ispunjeni prijavni obrazac, koji možete naći u nastavku, pošaljite na adresu elektroničke pošte: info@ticm.hr ili na broj faksa: 040 395 142. Krajnji rok za prijavu je 15. listopada 2012. godine.
Dodatne informacije o radionici možete dobiti putem telefona pozivom na broj 040 395 560.
O predavaču:
Boris Golob, mag.ing. je vodeći hrvatski stručnjak za postupke inoviranja proizvoda, usluga i poslovnih modela. Kao savjetnik vlasnika i uprava poduzeća je sudjelovao u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija u trgovini, uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, metalnoj industriji, proizvodnji roba široke potrošnje, IT sektoru i energetici. 2009. objavljuje e-knjigu „Inovacija od ideje do tržišta”. 2008. polazi edukaciju Excellence in Innovation Management EFQM Brussels, 2011. završava edukaciju iz Outcome-Driven Innovation metodologije na Strategyn Institute SAD, 2012. polazi Business Model Workshop & Masterclass kod dr Alexandera Osterwaldera. Od 2010. godine je direktor Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.