Dva dana intenzivnog učenja i isprobavanja tehnika internet marketinga rezultirat će uspješnijim poslovanjem polaznika radionice iz Međimurske i Varaždinske županije
O pojmovima kao što su SEO, PPC AdWords, newsletter, blog i nizu drugih, te o ulozi koju mogu odigrati u unaprjeđenju poslovanja učilo je petnaestak polaznika na radionici „Internet marketing – karika koja nedostaje“ održanoj u Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje (TICM).
Radionica je održana u dva dijela kako bi se polaznicima dalo dovoljno vremena da koncepte o kojima su učili u prvom dijelu primijene u praksi i dobiju povratnu informaciju i dodatne savjete stručnjaka. U prvom dijelu radionice održanom 26. veljače 2015. godine polaznicima su objašnjeni „Zašto“ i „Kako“ internet marketinga te su dobili zadatak na temelju realnog primjera osmisliti cjelovitu internet marketinšku kampanju od „A do Ž“ sa svim potrebnim koracima. U drugom dijelu radionice održanom 19. ožujka 2015. analizirani su učinci i uspješnost kampanje te su na kraju dati prijedlozi i sugestije za poboljšanje.
Radionicu je vodio stručnjak za internet marketing i iskusni predavač Ratko Pesek, vlasnik tvrtke Qmini d.o.o. koja se bavi izradom internetskih stranica i internet marketingom. Potporu održavanju radionice dalo je Ministarstva poduzetništva i obrta Republike Hrvatske. Zbog velikog interesa za teme internet marketinga i odličnih recenzija same radionice TICM će uskoro organizirati još sličnih radionica.