U sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja je u srijedu, 30. rujna 2015. godine u multimedijalnoj dvorani Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje održana edukacija na temu „Društvene mreže kao marketinški alati“.
Više od 30-ak sudionika imalo je priliku naučiti kako najbolje iskoristiti društvene mreže za oglašavanje i promociju. Društvene mreže su komunikacijske platforme. Osim oglašavanja i interaktivne komunikacije sa korisnicima, koriste se i za internu komunikaciju, umrežavanje sa poslovnim partnerima te zapošljavanje. Facebook, Linekdin, Google + i Twitter danas broje svoje korisnike u miljunima, te samim time pružaju mogućnost desiminacije informacija velikom broju korisnika. Zanimljivost i korisnost sadržaja ključna je u pridobivanju i zadržavanju ciljane publike na društvenim mrežama stoga svako poduzeće treba uložiti trud u njegov odabir i kreiranje.
Platforma sa najviše korisnika i najvećim dosegom je Facebook koji je odličan alat za poticanje interakcije – korisnici mogu postavljati pitanja, pokretati rasprave, dijeliti korisne i relevantne sadržaje, dok s druge strane poduzeća mogu pružati korisničku podršku i uspostaviti direktnu komunikaciju s kupcima. LinkedIn se je najveća profesionalna društvena mreža, a funkcionira kao platforma za online bazu životopisa koja omogućuje umrežavanje ljudi na temelju profesionalnih interesa. Twitter u Hrvatskoj nije dosegao razinu popularnosti koju ima u SAD-u, no to ga ne čini manje kvalitetnom društvenom mrežom. Specifičnost Twittera je da poruka može sadržavati samo 160 znakova, tako da sadržaj poruka mora biti sažet i nadasve zanimljiv, ukoliko želi privući interes ciljanih korisnika. Najveća vrijednost Google+ društvene mreže je što su korisnici dobro pozicionirani na popularnoj tražilici a moguća je jednostavna integracija sadržaja sa svim alatima unutra Google korisničkog računa.
Tim LM komunikacija je na na primjeru projekta Lovely Međimurje pojasnio kako efikasna kampanja temeljena na kreativnoj ideji i kvalitetnom sadržaju na društvenim mrežama može u relativno kratkom vremenu i uz ograničeni budžet uroditi uspjehom koji ne bi bio moguć korištenjem tradicionalnih medija.
Goran Levačić. Tehnološko-inovacijski centar Međimurje
Nikola Budiša. LM komunikacije