Prodaja proizvoda ili usluge ključna je za uspjeh svakog poslovnog pothvata. Djelatnici u prodaji često nisu sigurni kako voditi prodajne razgovore ni svjesni detalja na koje je potrebno obratiti pažnju kako bi uspješno završili proces prodaje. Iz tog razloga, Tehnološko-inovacijski centar Međimurje u suradnji s konzultanticom Snježanom Kupres, vlasnicom Centra svjesnog poslovanja – Metanoia, organizirao je radionicu „Kako voditi prodajni razgovor i pregovarati o cijeni“ održanu 16. studenoga 2022.
U prvom dijelu radionice govorilo se o savjetodavnoj prodaji, odnosno ulozi prodavača koji je ujedno kupčev sugovornik u procesu pronalaska rješenja određenog problema. Shvaćanje kupčevog problema ključno je u razumijevanju potreba koje je potrebno zadovoljiti te vrijednosti koju je potrebno isporučiti i koju je kupac spreman platiti.
Predavačica je naglasila kako svaki prodajni razgovor ima svoje četiri faze – razumijevanje situacije, istraživanje problema, otkrivanje posljedica problema s kojima se klijent suočava i poticanje potrebe za rješenjem te prezentiranje proizvoda i zatvaranje prodaje.
U drugom dijelu radionice naglasak je bio na cijeni i umijeću pregovaranja. Izrazito je važno znati odrediti pravilnu cijenu, a ona se određuje s obzirom na ponašanje i navike kupaca, krajnju korist proizvoda/usluge, razliku u odnosu na konkurenciju te dostupnost alternativa. Čak i kada je cijena pravilno određena, u velikom broju slučajeva ona neće odgovarati kupcu te će on pokušati pregovarati o njoj. Proces pregovaranja nije jednostavan i potrebno je dobro razmisliti o svakom koraku u procesu kako bi klijent, a i prodavatelj u konačnici bio zadovoljni danim i dobivenim.
Polaznici radionice bili su zadovoljni naučenim te novostečene vještine već primjenjuju u praksi. Kako bi i vi bili zadovoljan polaznik jedne od naših radionica, pratite naše web i facebook stranice za informacije o nadolazećim događanjima i prijavite se na našu mailing listu.