Uložili ste vrijeme i novac na promociju vašeg poslovanja putem interneta, ali ne postižete očekivane rezultate?
Za to postoji razlog, ali i rješenje. Kako biste otkrili koja vam to karika nedostaje i upoznali se sa strategijama, tehnikama i alatima za postizanje željenih rezultata, osmišljena je radionica tijekom koje ćemo vas upoznati s cjelokupnim procesom koji treba provesti kako bi vam ulaganje u internet marketing donijelo mjerljive pozitivne rezultate.
radionica
Karika koja nedostaje – 10 koraka internet marketinga
održat će se u informatičkoj radionici
Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje
Bana Josipa Jelačića 22b, Čakovec (prostor bivše vojarne)
U srijedu, 17.lipnja 2015. godine, od 9 do 16 sati
Radionica Karika koja nedostaje – 10 koraka internet marketinga bit će provedena kroz sljedećih deset koraka:
- korak – Web stranica
- korak – Blog
- korak – SEO – prirodno i “besplatno” pozicioniranje
- korak – Društvene mreže – Facebook
- korak – PPC (Pay Per Click) – AdWords kontekstualno oglašavanje
- korak – CTA (Call To Action) – pozivi na akciju
- korak – Landing pages – odredišne stranice
- korak – CRM (customer Relationship Management) – sustav za održavanje odnosa s kupcima
- korak – Email marketing
- korak – Marketing automatizacija
Radionica je namijenjena poduzetnicima, voditeljima marketinških odjela ili jednostavno svima onima koji obavljaju poslove vezane uz marketinške aktivnosti u poduzeću. Broj polaznika je ograničen na 20 kako bi se osigurala visoka kvaliteta edukacije kao te bolja usmjerenost predavača prema potrebama polaznika.
Cijena edukacije po sudioniku iznosi 100,00 kn (PDV uključen). Nakon prijave poslat ćemo vam podatke za plaćanje te Vas molimo da dokaz o uplati predočite prilikom dolaska na radionicu.
Molimo vas da svoje sudjelovanje potvrdite najkasnije do 15. lipnja 2015. godine do 12 sati pozivom na broj 040 499 405 ili popunjavanjem obrasca prijave na sljedećoj poveznici.
O predavaču
Na internetskoj sceni od 2000. godine, Ratko Pesek je vlasnik tvrtke Qmini d.o.o. koja se bavi izradom internetskih stranica i digitalnih sadržaja te internet marketingom. Svakodnevno se suočava s većinom izazova u domeni internet marketinga s kojima se susreću poduzetnici te iza sebe ima bogato iskustvo u njihovom rješavanju.