Poboljšanje konkurentnosti malih i srednjih poduzeća može se postići uspostavljanjem efikasne organizacijske kulture. Korištenjem punog potencijala svakog zaposlenika postiže se veća produktivnost i profitabilnost organizacije. Uloga menadžmenta kod utjecaja na angažman zaposlenika je ključna, kao i kod stvaranja identiteta same organizacije, odnosno organizacijske kulture. Poznata je činjenica da tvrtke s motivirajućom radnom kulturom bilježe bolje poslovne rezultate od onih koje ne ulažu u svoje zaposlenike i razvoj njihovih vještina.
Organizacijska kultura predstavlja skup pravila, vrijednosti i principa koji usmjeravaju ponašanje u organizaciji te pridonose povećanju konkurentnosti na tržištu. Poduzeća se međusobno razlikuju upravo po organizacijskoj kulturi koja ih obilježava i koja je formirana od strane vodstva. Od niza mogućnosti procjene stanja organizacijske kulture, najučinkovitijima su se pokazali e-alati.
Jedan od učinkovitih e-alata – Investors in People Interactive, pruža menadžerima prikaz najoptimalnijeg odnosa prema zaposlenicima, kako bi se povećala njihova učinkovitost, a samim time i profit i konkurentnost poduzeća.
Na koji način najefikasnije iskoristiti e-alat Investors in People Interactive saznajte na besplatnoj radionici koju organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje u suradnji s Ministarstvom poduzetništva i obrta Republike Hrvatske u sklopu projekta Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja.
Teme radionice:
• Kako učiniti svoje poslovanje konkurentnim i profitabilnim?
• Što je radna kultura?
• Zašto je metodologija Investors in People učinkovita i daje rezultate?
• Kako maksimalno iskoristiti potencijal svojih zaposlenika?
• Što su e-alati i zašto ih koristiti kod procjene svog poslovanja?
• Demonstracija e-alata: Investors in People Interactive
Radionica je namijenjena direktorima i voditeljima odjela u malim i srednjim poduzećima koji žele unaprijediti organizacijsku kulturu unutar poduzeća kroz maksimalno korištenje potencijala zaposlenika.
Prijave za radionicu šalju se putem elektroničkog obrasca, ili pozivom na broj telefona 040 499 405.
Prijave se zaprimaju zaključno do utorka, 1. rujna 2014. godine do 12 sati.
O predavačima
Leszek Jakubowski, voditelj projektnog tima, britanski konzultat
Leszek karijeru započinje kao direktor i vlasnik grupe od šest tvrtki, koje zapošljavaju više od 150 ljudi. Predsjednik je CambsTEC Vijeća za edukacije i poduzeća, predsjednik Cambridgeshire gospodarske komore, predsjednik Britansko-poljske gospodarske komore. Godine 1991. Leszek je bio osobni savjetnik poljskom premijeru. Postao je Fellow ICSA, nakon završetka poslovnih studija i ekonomije na Sveučilištu Sheffield Hallam u Engleskoj. Tijekom proteklih 21 godinu, Leszek je radio kao međunarodni konzultant u zemljama u tranziciji, uključujući Poljsku, Kinu, Bugarsku, Rumunjsku, Armeniju i četiri godine u Hrvatskoj.
mr. sc. Monika Begović, projekt menadžer i konzultantica
Opsežno i raznoliko iskustvo na domaćoj i međunarodnoj razini u upravljanju i koordinaciji projektima, uključujući i dvanaest godina službe za Ujedinjene narode. Specifična znanja u stvaranju mreže znanstvenika koji su voljni podijeliti svoje znanje o EU kroz nevladin sektor, kao predsjednica Udruge za informiranje građana o prednostima Europske unije (2008. – 2013.) te je i predsjednica Udruge Investirajmo u ljude. Stručnjak za korištenje aplikacija Investors in People Interactive kroz izgradnju mreže poduzetničkih potpornih institucija u Hrvatskoj. Magistrica je znanosti međunarodnih odnosa, a radila je i kao novinarka u dnevnim i tjednim novinama.