Facebook, Twitter, LinkedIn i ostale društvene mreže odličan su marketinški alat ako se njime znate koristiti. Promocija proizvoda i usluga, pružanje korisničke podrške i direktna komunikacija s kupcima glavne su značajke društvenih mreža.
Koje društvene mreže se danas najviše koriste u poslovanju? Na koji način izraditi efikasnu kampanju na društvenim mrežama i pridobiti ciljanu publiku na način da postanu ne samo kupci već i ambasadori proizvoda? Što je ključno u odabiru i korištenju društvene mreže u poslovanju? Što je to community management? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja možete saznati na radionici, za poduzetnike i one koji će to tek postati, pod nazivom
Društvene mreže kao marketinški alati
koja će se održati u ponedjeljak 20. listopada 2014. godine, od 9 do 15 sati
u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje
Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec (prostor bivše vojarne)
Raspored radionice:
Vrijeme | Tema |
8:45 – 9:00 | Registracija |
9:00 – 9.45 | Što su društvene mreže i kako ih koristiti u poslovanju? (predavanje) |
9:45 – 10:30 | Koje društvene mreže odabrati i zašto (predavanje) |
10:30 – 10:45 | Pauza |
10:45 – 12:00 | Izrada marketinške kampanje (predavanje) |
12:00 – 12:30 | Izbor teme za izradu kampanje (rad u grupi) |
12:30 – 13:00 | Pauza za ručak |
13:00 – 14.00 | Izrada marketinške kampanje na društvenim. mrežama (rad u grupi) |
14:30 – 14:30 | Pokretanje i praćenje kampanje (rad u grupi) |
14:30 – 15:00 | Pitanja i odgovori
|
Sudjelovanje na radionici je besplatno. Molimo Vas da svoje sudjelovanje potvrdite najkasnije do 18. listopada 2014. godine do 12 sati ispunjavanjem obrasca na sljedećoj poveznici .
NAPOMENA:
Prijave na radionicu su trenutno zatvorene zbog popunjenosti kapaciteta. U planu je i drugi termin o kojem ćemo vas na vrijeme obavijestiti. Molimo Vas da ispunite obrazac interesa za sudjelovanjem kako bi Vas pravovremeno obavijestili o terminima održavanja radionica: OBRAZAC
Radionicu organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje u suradnji s Autonomnim centrom – ACT u sklopu projekta Mladi, vrijedni, poduzetni uz podršku Ministarstva poduzetništva i obrta i Ministarstva socijalne politike i mladih Republike Hrvatske.
O predavaču: Goran Levačić, voditelj inkubacije i edukacije u Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje održao je niz edukacija iz područja informatičkih tehnologija i marketinga. Kao stručni predavač sudjelovao je u IPA projektu „YIBE- Mladi u poslu i poduzetništvu“ u sklopu kojeg je održao poduzetničke edukacije za mlade osobe na temu marketinga i izgradnje robne marke. U sklopu projekta “Obrazovanje za poduzetništvo” održao je edukaciju pod nazivom “Kreiranje branda”. Specijalizirao se i kao voditelj edukacija u području kreiranja vizualnog identiteta kroz korištenje novih medija.