Facebook, Twitter, LinkedIn i ostale društvene mreže odličan su marketinški alat ako se njime znate koristiti. Oglašavanje proizvoda i usluga, promocija vlastitih vještina i rukotvorina, pružanje korisničke podrške i direktna komunikacija glavne su značajke društvenih mreža.
Koje društvene mreže se danas najviše koriste privatno, a koje poslovno? Na koji način izraditi efikasnu kampanju na društvenim mrežama i pridobiti ciljanu publiku na način da postanu ne samo kupci već i ambasadori proizvoda? Što je ključno u odabiru i korištenju društvene mreže u poslovanju? Što je to community management? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja možete saznati na radionici naziva
Društvene mreže kao marketinški alati
koja će se održati u petak 25. svibnja 2018. godine, od 9 do 13 sati
u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje
Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec (prostor bivše vojarne)
Raspored radionice:
8,50-9,00-Registracija
9,00-10,30-Što su društvene mreže i kako ih koristiti u promociji vlastitih vještina, poslova, proizvoda i usluga?(predavanje)
10,30-10,40-Pauza
10,40-11,40-Koja je najbolja društvena mreža za mene? Izrada marketinške kampanje (predavanje, radionica)
11,40-11,50-Pauza
11,50-12,30-Pokretanja i praćenje kampanje (predavanje)
12,30-13,00-Pitanja, odgovori, kviz
Sudjelovanje na radionici je besplatno te se za sudjelovanje nije potrebno prethodno prijaviti.
Radionicu organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje u okviru Erasmus+ projekta naziva Azimut znanja. U okviru radionice bit će implementirane inovativne metoda podučavanja odraslih (projektna nastava, učenje temeljeno na elementima igre, gamifikacija, učenje uz primjenu IKT-a) čije su znanje o primjeni djelatnici TICM-a stekli u okviru provedenih aktivnosti mobilnosti.
Predavači će biti Ivan Plačko, direktor TICM-a, Sana Đukes, pomoćnica direktora i Igor Kovačić, voditelj Odjela za projekte.