U utorak, 19. studenog 2019. godine u Zagrebu održana je konferencija Brand&Buzz u organizaciji marketinške agencije Logobox i portala Zagreb.info. Na konferenciji se okupilo oko 200 mikro, malih i srednjih poduzetnika, obrtnika i zainteresiranih studenata koji su imali prilike saznati pregršt uspješnih, zanimljivih te nadasve inovativnih priča od vodećih stručnjaka iz područja brendiranja i PR-a .
Konferenciju je otvorio ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta, Darko Horvat koji je ovom prigodom i predstavio nove projekte ministarstva koji bi trebali olakšati proceduru informiranja budućih poduzetnika i osnivanja poduzeća.
Nakon predavanja prof.dr.sc. Bože Skoke o međuovisnosti brenda države i korporativnih brendova, održan je i panel Brendiranje i poduzetništvo, na kojem su Zdenko Lucić, državni tajnik MINGO-a, Nenad Gorjanović, direktor komunikacija HTZ-a i Maša Ivanov iz Brukete&Žinić&Greya, raspravljali o tome kako brend domaćeg proizvoda uspješno vezati s brendom države te i na taj način ostvariti prepoznatljivost na stranim tržištima, kao što to već uspješno čine brojne europske države.
Veliki interes sudionika izazvao je i panel poduzetnika koji su uspješno pronašli svoj recept za prepoznatljivost na tržištu. Svoje su priče brojnim prisutnim sudionicima izložili Tomislav Anadolac, suosnivač brenda Old’s Pilot Gin, koji je nedavno proglašen najboljim džinom na svijetu u svojoj kategoriji, Barbara Šečković, vlasnica La Grme, Snježana Mehun, vlasnica modnog brenda Duchess, Ognjen Bagatin, vlasnik poliklinike Bagatin i Ana-Marija Jagodić-Rukavina, osnivačica PBS – Centra sportske izvrsnosti, koji su razgovarali o tome što ih je motiviralo na ulazak u nesigurne poduzetničke vode i koje su osobine i snage potrebne poduzetniku za probitak na tržištu.
Na četvrtom i zadnjem panelu naziva “Kako započeti priču o uspjehu” kao panelist, sudjelovao je i Ivan Plačko, direktor Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje koji je zaključio da se treba okružiti poduzetnim i uspješnim ljudima te tražiti savjete od institiucija i kolega kako bi se ostvario uspjeh u poslovanju.