Nove poslovne prilike i širenje na međunarodna tržišta nije strano mnogim uspješnim hrvatskim poduzetnicima. U usporedbi s tržištima zemalja Europske unije, tržište SAD-a možda ipak većini predstavlja nepoznanicu, stoga je radionica „Fast track to Chicagoland“, održana između 16. i 18. studenog 2016. godine u Varaždinu, bila idealna prilika za stjecanje novih znanja i pripreme za ulazak na američko tržište.
Program je bio namijenjen poduzećima koja imaju potencijal, ambicije i potrebnu razinu spremnosti za izlazak na globalno tržište. Sudionici su imali priliku saznati sve potrebne informacije za pokretanje poslovanja u SAD-u, iz prve ruke čuti uspješna i neuspješna iskustva hrvatskih poduzetnika koji posluju u SAD-u, te uz mentorsko vođenje izraditi svoje akcijske planove za vlastiti proboj na tržište SAD-a.
Nakon tri dana intenzivnog rada na pripremi akcijskog plana uz podršku kvalitetnih mentora, Scotta Stewarda, Fabricea Bonvoisina i Davida Bakera, 11 timova prezentiralo je svoje akcijske planove. Žiri sastavljen od trenera i mentora radionice odlučio je da je najperspektivniji akcijski plan izradio tim „Mister Maginsky“ koji stoji iza inovativnog koncepta muškog donjeg rublja. Nagrade za pobjedu omogućit će im korištenje usluga i infrastrukture sedamdesetak inkubatora u Chicagu, što njihovom proizvodu daje potencijal ubrzanog globalnog rasta.
Na radionici su sudjelovali i predstavnici TICM-a, a samo sudjelovanje bila je odlična prilika za prikupljanje korisnih informacija iz prve ruke te umrežavanje s predstavnicima i osnivačima poslovnih inkubatora u Chicagu.
Radionicu „Fast track to Chicagoland“ organizirao je Tehnološki park Varaždin pod pokroviteljstvom Američke ambasade u Zagrebu, Europske poduzetničke mreže i Europske komisije. Suorganizatori su Devzmeetup i Voogle, a partneri WorldChicago, US Department of State, mHub Chicago, Overseas Express i GeekDesign.
Fotografije preuzete s www.facebook.com/vooglevz