Nakon provedena dva kruga prijava u prošloj godini, objavljen je treći i posljednji krug prijava na javni Poziv „Vaučeri za digitalizaciju“.

Cilj je Poziva doprinijeti povećanju razine digitalne zrelosti MSP-ova kroz razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije ili unaprjeđenje kibernetičke sigurnosti, što će u konačnici povećati konkurentnost i otpornost poduzeća korištenjem digitalnih tehnologija.

Poziv obuhvaća nekoliko vrsta vaučera, ovisno o potrebama MSP-ova:

  • Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
  • Vaučer za digitalni marketing
  • Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije
  • Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti
  • Vaučer za složena digitalna rješenja

U trećem Pozivu mijenjao se intenzitet sufinanciranja, sada su stope sufinanciranja i maksimalni iznosi potpora po vrstama vaučera kako slijedi:

Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mala i srednja poduzeća s najmanje 1-3 zaposlenih, ovisno o vrsti vaučera.

Pojedinom prijavitelju mogu se po ovom Pozivu dodijeliti samo jedan vaučer. Prijavitelju kojem je dodijeljen jedan vaučer u prethodnom pozivu „Vaučeri za digitalizaciju“, može se dodijeliti vaučer, pod uvjetom da se radi o vaučeru različite vrste u odnosu na vrstu vaučera koja je zatražena prijavom na ovaj poziv.

Prijavitelju kojem su dodijeljena 2 vaučera po prethodnom pozivu „Vaučeri za digitalizaciju“, ne može se dodijeliti vaučer po ovom pozivu.

Rok za podnošenje projektnih prijedloga traje od 1. ožujka 2024. godine do 08. travnja 2024. godine. Projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO

VAŽNO: Prihvatljivi pružatelji usluga su pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju”.


Više informacija o pozivu dostupno je putem sustava fondovieu.gov.hr.

Ukoliko Vam je potrebna usluga pripreme projektne prijave, kontaktirajte nas na mail: info@ticm.hr.

Podijeli: