Email marketing jedan je od najučinkovitijih oblika marketinga koji je, ukoliko je pravilno primijenjen, najbolji način dolaska do potencijalnih korisnika. Vrlo je jednostavan oblik promocije, a sve što je potrebno je izgraditi listu pretplatnika te redovno slanje tzv. newslettera sa zanimljivim sadržajem.
Njegove prednosti su lak odabir ciljanog tržišta te mogućnost podjele popisa klijenata prema najrazličitijim čimbenicima. Ukoliko želite naučiti kako učinkovito koristiti email marketing za povećanje prodaje i komunikaciju s kupcima, prijavite se na meetup u organizaciji Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje (TICM)
KAKO RADITI EMAIL MARKETING KAMPANJE KOJE PRODAJU
koji će se održati u petak, 30. travnja 2021. godine, s početkom u 17:00 sati,
u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22/b Čakovec.
Nakon kratkog uvoda u email marketing, proći ćete kroz sve korake potrebne za kreiranje uspješnih email kampanji – od prikupljanja baze do njihove provedbe te na kraju analize uspješnosti. Također, upoznat ćete se s najpopularnijim sustavom za slanje newslettera (Mailchimp), koji je besplatan za prvih 2000 kontakata.
PROGRAM MEETUPA
- Zašto koristiti email marketing
- Kako do baze newsletter pretplatnika
- Koje vrste newslettera bi svi trebali koristiti
- Koji su elementi dobrog newslettera
- Analiza kampanje – ključni statistički pokazatelj
- Uvod u Mailchimp – kako izraditi prvu kampanju
Ciljna skupina meetupa su vlasnici i voditelji klasičnih odnosno web trgovina, zaposlenici u marketingu i IT-u te svi koje zanima web, marketing i prodaja. Sudjelovanje je besplatno, a sudionici se prijavljuju ispred poduzeća popunjavanjem prijavnog obrasca. Prijave na meetup zaprimaju se do popunjenja mjesta, a najkasnije do 29. travnja 2021. godine.
PRIJAVA
Prijava je ograničena na samo jednu osobu iz poduzeća.
PREDAVAČ
Marcel Majsan je predsjednik Udruge eCommerce Hrvatska i vlasnik agencije „Call to Action“ koja se bavi konzultacijama web trgovaca. Magistrirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu nakon čega je nastavio učiti o web dizajnu, prodaji i digitalnom marketingu. Nakon niza novinarskih poslova, razvio je webshop za jedan hrvatski trgovački lanac, te je narednih šest godina proveo kao voditelj brojnih webshopova. Webshop sonusart.hr šest je godina zaredom osvojio nagradu za najbolji webshop u kategoriji.
Udrugu eCommerce Hrvatska pokrenuo je 2015. godine, zajedno s Facebook grupom eCommerce Hrvatska koja trenutno okuplja preko 6500 članova. U sklopu Udruge predaje na svim relevantnim ecommerce konferencijama u Europi, uređuje web stranicu www.ecommerce.hr te organizira i vodi mjesečne eCommerce meetupove i webinare.
Osim toga, 2017. godine pokreće eCommerce Akademiju koja se održava dva puta godišnje, 2019. godine kreće s organizacijom godišnje CRO Commerce konferencije, a krajem 2020. pokreće Youtube podcast s članovima udruge Nominis.
Meetup je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.