Internet marketing sve se više koristi za promociju proizvoda i usluga poduzetnika upravo zbog svoje dvije prednosti – mogućnosti praćenja rezultata i cijene. Dok TV kuće, radio postaje i tiskane novine uglavnom imaju fiksne cijene oglasa, u oglašavanju putem društvenih mreža postoji mnogo veća fleksibilnost. Za plaćene oglase na Instagramu i Facebooku, Google Ads kampanje i druge oblike oglašavanja na internetu poduzetnici izdvajaju koliko mogu. Internet marketing od opcije posto je imperativ i iz niza drugih razloga. Masovno seljenje trgovina u online okruženje, mogućnost preciznog ciljanja kupaca, doseg kampanja, mogućnost oglašavanja 24/7 i brza vidljivost rezultata čine ga sve popularnijom metodom oglašavanja.
Brojke govore više od riječi. Internet danas koristi više od 4,5 mlrd ljudi širom svijeta, a društvene mreže njih više od 3,8 mlrd. U Hrvatskoj gotovo svaki drugi stanovnik koristi društvene mreže. Stoga, lako je zaključiti da su (potencijalni) kupci online i da ih u istom okruženju treba upoznati s našim proizvodima i uslugama.
Kako bismo poduzetnike i njihove zaposlenike informirali o osnovnim pravilima oglašavanja na internetu, organizirali smo besplatnu radionicu o primjeni internet marketinga u poslovanju.
Radionica je održana u utorak, 23. veljače 2021. godine u informatičkoj učionici zgrade TICM3, a vodili su je Martina Zadravec, Sales Area Manager i Filip Babić, Social Media Manager iz poduzeća K.G. Media.
U prvom dijelu radionice, predavačica Martina Zadravec, upoznala je sudionike s konceptom i osnovnim elementima Internet marketinga. Poseban naglasak stavljen je na prikaz mogućnosti oglašavanja, prodaje i komunikacije putem interneta. Izlaganje je bilo obogaćeno primjerima na temelju kojih su sudionici mogli naučiti više o implementaciji e-mail, content i social media marketinga u poslovanju.
Drugi dio radionice bio je posvećen oglašavanju putem dviju najpopularnijih društvenih mreža – Facebooka i Instagrama. Facebook oglašavanje pruža iznimno velike mogućnosti, a cilj oglašavanja može biti prikupljanje baze pratitelja, posjećenost web stranice ili angažiranost korisnika oko pojedine objave.
Predavač Filip Babić, kroz niz praktičnih primjera, sudionicima je prezentirao mogućnosti ciljanja korisnika prema socio-demografskim podacima, lokaciji i jeziku kao i važnost pravilne optimizacije sadržaja koja doprinosi učinkovitijoj promociji proizvoda i usluga. Nadalje, kroz izlaganje na temu Instagrama, prisutni su mogli naučiti više o načinima postavljanja kvalitetnih fotografija, odabiru ključnih #hashtagova te poticanju (potencijalnih) kupaca na akciju.
Posljednji dio radionice bio je posvećen kreiranju promotivne kampanje putem Facebook Business Manager-a. Oglašavanje na Facebooku znatno je jeftinije od ostalih kanala, a Facebook kampanja, odnosno oglas, može imati jako širok doseg. Voditelji radionice demonstrirali su proceduru kreiranja Business Manager-a, od stvaranja korisničkog računa, postavljanja opcija pa sve do odabira ključnih riječi i plaćanja oglasa.
- Pratični dio radionice.
- Praktični dio radionice.
S obzirom na razinu zadovoljstva polaznika, što pokazuje provedena evaluacija, te visoku razinu zainteresiranosti i uključenosti polaznika tijekom cijelog trajanja informativne radionice, možemo zaključiti da je tema pogođena, a radionica provedena kvalitetno. Sigurni smo da će sudionici radionice stečeno znanje primijeniti u svojim poslovnim aktivnostima.
TICM nastavlja s organizacijom aktivnosti informiranja i povezivanja i u narednim mjesecima. S ciljem pravovremenog informiranja o nadolazećim aktivnostima TICM-a pozivamo vas da redovito pratite našu internetsku stranicu i Facebook profil.
Informativna radionica je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Sadržaj objave je isključiva odgovornost Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje.