Dobro poznavanje kupaca, njihovih potreba, želja i očekivanja, kompetitivna su prednost koja nam otvara prilike u stvaranju novih vrijednosti za poduzeće. Vrijednost proizvoda ili usluge očituje se kroz prepoznavanje iste od strane kupaca a do čega se dolazi planiranjem i provođenjem marketinške strategije s jasno definiranim ciljevima.
Kroz niz marketinških aktivnosti koje je potrebno provesti s ciljem povećanja vidljivosti na tržištu i unaprjeđenja poslovanja, stvaramo i sadržaj putem kojeg predstavljamo proizvoda ili uslugu našim kupcima i korisnicima.
Objavljeni sadržaj važan je čimbenik uspjeha poduzeća ili pojedinca koji internet koriste kao platformu u svom poslovanju. U kombinaciji s efikasnim korištenje alata za povećanje dosega ciljanih korisnika, sadržaj je ono što će korisnike privući, zadržati i potaknuti na ponovno vraćanje na internetsku stranicu a najvažnije od svega motivirati na interakciju u smislu donošenja odluke o kupnji proizvoda ili korištenja usluge.
Korištenjem elemenata poput poziva na akciju i landing stranica te planiranim angažmanom putem društvenih mreža korisnike se potiče na dublju interakciju s poduzećem ili proizvodom a ujedno se dobiva i jasniji uvid u ponašanje korisnika, njihove potrebe i želje. Temeljem rezultata prikupljenih putem navedenih alata, digitalna marketinška strategija prilagođava se i mijenja s ciljem postizanja boljih rezultata.
Prepoznavši važnosti stvaranja novih vrijednosti za poduzeće primjenom tehnoloških platformi i alata, djelatnici TICM-a su sudjelovali na šestodnevnom specijalističkom osposobljavaju u Španjolskoj iz područja digitalnog marketinga, koje je organizirano u sklopu Erasmus+ projekta „Kompas znanja“. Projekt je iniciran s ciljem jačanja operativnog kapaciteta TICM-a u područjima projektnog menadžmenta, upravljanja ljudskim potencijalima, razvoja mentorskih vještina te korištenja društvenih medija kao komunikacijskih, marketinških i edukativnih alat u poslovanju.
Ivan Plačko i Goran Levačić, TICM i Semmy Stumpp, ekspert za digitalni marketing
Osim odslušanih edukacija, djelatnici TICM-a prisustvovali su predavanju na temu nezavisnog rada putem interneta koje je su organizirali FU International Academy i Andre Gussekloo, jedna od autora knjige „Digital Nomads: How to Live, Work, and Play Around the World“ koja je ujedno i predstavljena sudionicima seminara.
Andre Gussekloo, jedna od autora knjige “Digital Nomads: How to Live, Work and Play around the world”
Djelatnici TICM-a će stečena znanja prenijeti zainteresiranim sudionicima putem radionica na temu digitalnog marketinga koje će organizirati do kraja 2016. godine.
Ukoliko ste zainteresirani sudjelovati na nekoj od radionica iz područja stvaranja kvalitetnog sadržaja koji poboljšava prodaju, komunikacije putem društvenih mreža i korištenja alata za unapređenje poslovanje putem interneta, pošaljite nam vaše podatke kako bismo vas na vrijeme obavijestili o planiranim edukacijama: