Europska poduzetnička mreža Hrvatske

Google ads – kako privući nove korisnike

Cilj radionice: dobivanje korisnih informacija koje je potrebno znati prije pokretanja kampanje kako bi izbjegli klasične zamke u koje “upadaju” mnogi samouki pa čak i iskusni Google oglašivači.

Sudionici: poduzetnici i njihovi zaposlenici.

Održavanje: virtualno, 14. travnja 2021. godine

Više informacija: http://www.een.hr/hr/kalendar/14-04-2021/on-line-radionica-google-ads-kako-privuci-nove-korisnike/1035

 

B2B EENGINEX 2021

Cilj događanja: 

  • Povećanje prodaje
  • Iniciranje kontakata za komercijalnu, tehnološku ili istraživačko-razvojnu suradnju
  • Razvijanje vlastite poslovne mreže
  • Predstavljanje, raspravljanje i razvijanje novih projektnih ideja

Sudionici: poduzetnici iz područja inženjerstva i strojarstva

Održavanje: virtualno, 15. travnja 2021. godine

Više informacija: http://www.een.hr/hr/kalendar/15-04-2021/otvorene-prijave-za-b2b-eenginex-2021-za-tvrtke-iz-podrucja-inzenjerstva-i-strojarstva/1034


Hrvatska gospodarska komora (HGK)

Cilj događanja: davanje praktičnih smjernice pomoću kojih će poduzetnici moći krenuti s korekcijama marketinške strategije, popraćene budžetiranjem.

Sudionici: seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti promjene i kupca staviti na prvo mjesto.

Održavanje: virtualno, 15. travnja 2021. godine.


Aktivnost informiranja poduzetnika dio je projekta TICM PPI 5.0 MSP kojeg financira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Sadržaj objave isključiva je odgovornost Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje.

Podijeli: