Google tražilica čini neizostavni dio naših života, u kojoj mjeri, dovoljno govori činjenica da Google više nije samo brend, iz naziva brenda izveden je glagol službeno uvršten u riječnik. Prema dostupnim podacima Google zaprimi 40 000 upita svake sekunde, što čini 3,5 milijardi upita svakog dana!
Želiš li naučiti kako funkcionira Google Ads – platforma pomoću koje možeš kreirati jednostavne i učinkovite oglase? Učiniti svoj proizvod vidljivim velikom broju potencijalnih kupaca? Prijavi se na radionicu
GOOGLE ADS – KREIRANJE, OPTIMIZACIJA I EVALUACIJA REZULTATA
Koja će se održati u utorak, 30. ožujka 2021. godine, od 9 do 14 sati
u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22/N Čakovec.
Radionica će biti podijeljena na teorijski i praktični dio. Teorijski dio obuhvaća opće znanje o google oglašavanju, vrstama oglašavanja, o tome što je branding, a što prodajno oglašavanje. Sudionici će u teorijskom dijelu naučiti i kako pisati oglase te upoznati dobre i loše primjere oglašavanja.
U praktičnom dijelu radionice sudionici će upoznati Google Ads sučelje i naučiti kako izraditi jednostavnu kampanju za pretraživačku mrežu. U tom dijelu predavači će sa sudionicima proći otvaranje Google Ads računa, pregled sučelja i unos budžeta, izradu same kampanje, postavljanje targeta (ciljanja) kampanje, unos ključnih riječi, izradu oglasa i sve što je potrebno znati za korištenje Google Ads-a.
Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća.
Zbog epidemiološke situacije broj sudionika ograničen je na 12.
PROGRAM RADIONICE
PRIJAVA
Prijave za radionicu su popunjene. Ipak, molimo zainteresirane za ovu edukaciju da ispune prijavni obrazac. U slučaju da netko od već prijavljenih odustane od sudjelovanja obavijestit ćemo vas.
O predavačima:
Martina Zadravec, sales area manager
Magistra ekonomije s višegodišnjim iskustvom u marketingu i prodaji. U agenciji KG Media zadužena je za akviziciju novih klijenata i realizaciju projekata. Obzirom na teorijsko i stručno znanje, u mogućnosti je na pristupačan način prenijeti znanje i razumljivim rječnikom objasniti sve alate i marketinške tehnike kojima se danas služe agencije, oglašivači i mediji. Certificirana je za Google Ads oglašavanje i NLP Practitioner.
Martin Novak, Google Ads voditelj kampanja
Magistar informatike koji već 8 godina u KG Mediji postavlja, optimizira i nadzire Google Ads kampanje. U agenciji KG Media odgovoran je da kampanje ključnih klijenata generiraju zadane ciljeve i kvalitetnu izvedbu.
Certificiran stručnjak za Google Ads pretraživačke, prikazivačke, video i shopping kampanje te od nedugo i Google Partners Champion in Smart Bidding. Kroz praktični dio radionice pokazat će na primjerima kako postaviti kampanje, na što paziti, koje su prednosti, zamke i trikovi koje Google Ads platforma nudi.
Informativna radionica je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.