Freelancing ili nezavisni rad postaje sve popularniji način poslovanja. Mogućnost rada za više poslodavaca odjednom, udaljeni rad i korištenje platformi za traženje projekata i komunikaciju s klijentima čine freelancing zanimljivim i privlačnim posebno novijim generacijama profesionalaca.
Kako postati nezavisni profesionalac, kako pronaći klijente putem interneta i zadržati ih, što su platforme za nezavisni rad i kako organizirati rad i svoje vrijeme? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja možete saznati na radionici
FREELANCING – KAKO USPJEŠNO POSLOVATI KAO NEZAVISNI PROFESIONALAC
koja će se održati u informatičkoj učionici
Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje
Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec (prostor bivše vojarne)
u četvrtak, 11. lipnja 2015. godine, od 10 do 15 sati
Program radionice:
Nezavisni profesionalci i radno okruženje
Tko su nezavisni profesionalci (freelanceri), zašto raste broj nezavisnih profesionalaca i što donosi budućnost.
Što je i kako izgleda radno mjesto u zajedničkom radnom prostoru (coworking).
Uvod u freelancing
Evolucija udaljenog poslovanja.
Razlike u vrstama udaljenog poslovanja(platforme za usluge vs. platforme za proizvode).
Rad preko platforme
Što su platforme za freelancere, koje su razlike među njima i kako odabrati najbolju?
Korištenje Upworka, najveće online platforma koja spaja freelancere i klijente – izgradnja profila, pretraga poslova, procjena klijenta, prijava na poslove.
Komunikacija s klijentima
Kako povećati efikasnost u komunikaciji s klijentima, oblikovati poruke i graditi povjerenje.
Priprema za intervju na stranom jeziku i što kada komunikacija zapne.
Kako unaprijediti kontakt s klijentima bez velikih troškova.
Organizacija rada i vremena
Produktivnost freelancera – alati koji pomažu u praćenju rada i organizaciji vremena.
CRM za freelancere.
Cilj radionice je približiti nezavisnim profesionalcima (freelancerima) i svima koji razmišljaju to postati nove oblike udaljenog rada i poslovanje putem internetskih platformi. Kroz četiri dijela radionice krećemo od osnova freelancinga, upoznavanja s platformama i primjerima dobre prakse. Kako bi premostili nedostatak “soft skillova“, jedan od bitnih razloga slabijeg uspjeha na platformama, radionica uključuje i module posvećene komunikaciji s klijentima i organizaciji vlastitog vremena.
Sudjelovanje na radionici je besplatno. Broj sudionika je ograničen na 30, a prijave će se uvažavati prema redoslijedu zaprimanja. Molimo Vas da svoje sudjelovanje potvrdite najkasnije do 10. lipnja 2015. godine do 12 sati ispunjavanjem obrasca na sljedećoj poveznici.
Radionicu organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje u suradnji s Hrvatskim društvom nezavisnih profesionalaca (HNDP) uz podršku Ministarstva poduzetništva i obrta Republike Hrvatske.
O predavaču:
Nino Ćosić trenutno je zaposlen kao koordinator međunarodne suradnje, a u slobodno vrijeme je i Upwork mobilizer za Zagreb. Iskustvo u upravljanju projektima i marketingu stjecao je kroz sudjelovanje u nevladinim organizacijama, međunarodnim projektima i vođenju poslova službe za korisnike. Vlasnik je tvrtke za savjetovanje, gdje ima ulogu voditelja i organizator edukativnih radionica iz područja poslovnih edukacija. Područja od interesa i u kojima su stečena velika iskustva su: Internet marketing, upravljanje odnosima s korisnicima (CRM), integrirana marketinška komunikacija i međunarodni odnosi.