Cilj radionice je kroz vježbe, praktične primjere i predavanja upoznati sudionike s korištenjem integriranih informacijskih sustava u svrhu poboljšanja poslovnih procesa. Bit će prikazan proces sustavne informatizacije tvrtke od začetka projekta do njegove potpune primjene i integracije u poslovni sustav. Sudionici radionice će također imati prilike sami izraditi analizu i prijedlog informatizacije što će im pomoći u planiranju daljnje informatizacije njihove tvrtke. Radionica je namijenjena donositeljima odluka u malim i srednjim poduzećima te zaposlenicima u prodaji i informatičkom odjelu.
Program radionice:
9:00 – 9:30 | Uvod u radionicu – ciljevi ERP sustavi – cjeloviti proizvodno-poslovni informacijski sustavi |
9:30 – 9:45 | Vježba– Izrada dijagrama akcije za proces naručivanja |
9:45 – 10:30 | Sadržaj i struktura ERP sustava |
10:30 – 10:45 | Pauza |
10:45 – 12:15 | Nedostaci ERP sustava Nabava i uvođenje ERP sustava |
12:15 – 12:30 | Vježba – Izrada GAP analize između primjera softvera i studija slučaja poduzeća |
12:30 – 12:45 | Pauza |
12:45 – 14:15 | Elektronska razmjena dokumenata između ERP sustava Upravljanje lancem nabave (SCM) Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) |
14:15 – 14:30 | Vježba – Simulacija lanca nabave i naručivanje između više timova |