Dvadesetak studenata Fakulteta organizacije i informatike, Sveučilišta u Zagrebu (FOI) i Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (MEV) sudjelovalo je u radionici Jedan dan u svijetu marketinških agencija, koju su vodili Dino Oreški i Jelena Brekalo iz Pro media group.
Ovo je bila treća i posljednja u nizu četverosatnih radionica usmjerenih na jačanje vještina i spremnosti studenata za tržište rada, osmišljenih i organiziranih u sklopu projekta Intensive Courses for Higher Education Students (IC4HEDS). Tema radionice bila je prvenstveno usmjerena na digitalni marketing i raznoliko znanje koje moraju posjedovati stručnjaci iz marketinških agencija, ali su studenti mogli čuti i pregršt savjeta za osobni i profesionalni razvoj, uključujući savjete o tome gdje tražiti posao, koja su zanimanja najtraženija, kako pristupiti radnim zadacima i slično.
Radionica je obuhvatila široki raspon tema, od razvoja strategije digitalnog medijskog nastupa, kreiranja i vođenja kampanja na Google-u, You Tube-u, društvenim mrežama, korištenje alata za medijsko planiranje, postavljanje i optimizaciju kampanja i sve ostalo što obuhvaća posao vođenja marketinških kampanja za pojedinog klijenta. Predavači su studente proveli kroz cijeli proces, od prvog sastanka s klijentima do lansiranja kampanje te dalje praćenja i upravljanja kampanjom.
Studenti su mogli čuti mnogo zanimljivih i općeprihvaćenih pravila digitalnog marketinga, poput Paretovog pravila koje se može primijeniti na različita područja, a u digitalnom marketingu ono govori da 80% online prodaje dolazi od 20% kupaca, o čemu je potrebno voditi računa prilikom raspodjele resursa raspoloživih za oglašavanje, tako da oglašavanje bude usmjereno na onih 20% kupaca. ROPO efekt (Research Online Purchase Offline) koji govori o sve češćoj navici kupaca da proizvod detaljno istraže online prije nego obave kupnju proizvoda u fizičkoj prodavaonici. Brand safety (Sigurnost brenda) također sve više dolazi do izražaja, ako žele raditi dobar posao, marketinški stručnjaci moraju predvidjeti i poduzeti brojne predostrožne mjere kako bi zaštitile brend od neželjenih veza s negativnim i neželjenim sadržajem u online okruženju.
Uz stručno znanje usko vezano uz digitalni marketing, puno je vremena posvećeno dijeljenju korisnih profesionalnih savjeta vezanih uz pronalazak posla, koji će studentima olakšati potragu za poslom i dobivanje zaposlenja. U ovom dijelu bilo je puno ruka u zraku i sva su pitanja bila zanimljiva i konstruktivna, a slijedom toga i odgovori predavača.
Predavači, Dino Oreški, stručnjak za digitalni marketing i e-commerce, s dugogodišnjim iskustvom čemu svjedoči poduži popis referenca u njegovom životopisu i Jelena Brekalo koja je u kratkom roku od pripravnice došla do pozicije na kojoj sama provodi oglašivačke kampanje, bili su pravi izbor i odlično su prihvaćeni od strane studenata koji se nisu libili postavljati pitanja i aktivno sudjelovati u raspravi.
Obzirom na visoke ocjene koje su predavači dobili, zaključujemo da radionica bila pun pogodak, osim odličnih predavača i zanimljive teme, dodatna vrijednost za studente su konkretna znanja i vještine koje će im biti vrlo korisne jednom kad počnu raditi, bilo samostalno ili kao dio tima nekog poduzeća.