Koje društvene mreže se danas najviše koriste privatno, a koje poslovno? Na koji način izraditi efikasnu kampanju na društvenim mrežama i pridobiti ciljanu publiku? Što je ključno u odabiru i korištenju društvenih mreža u poslovanju? Kako izraditi strategiju oglašavanja i zašto je ona bitna? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja možete saznati na informativnoj radionici naziva:
KAKO SE OGLAŠAVATI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA?
koja će se održati u utorak, 23. veljače 2021. godine, od 9 do 14 sati,
u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22/N Čakovec.
Brojne su mogućnosti koje pružaju društvene mreže i internet marketing u poslovanju, a borba za online prisutnost sve je veća. Više se ne postavlja pitanje trebate li koristiti online marketing, već zašto ga još niste počeli koristiti. U svijet facebooka, instagrama, strategija oglašavanja i ostalih relevantnih tema uvest će vas Martina Zadravec, Sales Area Manager iz agencije za oglašavanje K.G. Media zajedno s kolegama Filipom Babićem i Martinom Novakom koji će prezentirati praktične dijelove vezane uz Facebook i Google Ads.
Informativna radionica namijenjena je poduzetnicima (i njihovim zaposlenicima) koji žele unaprijediti poslovanje korištenjem internet marketinga i oglašavanja na društvenim mrežama.
Sudjelovanje na informativnoj radionici je besplatno, a sudionici se prijavljuju ispred poduzeća popunjavanjem prijavnog obrasca. Uvjet za sudjelovanje: polaznici moraju imati otvoren privatni Facebook profil jer u protivnom neće moći pratiti/sudjelovati u praktičnom dijelu radionice.
Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća.
Zbog epidemiološke situacije broj sudionika ograničen je na 12.
PROGRAM INFORMATIVNE RADIONICE:
PRIJAVA:
Prijave na informativnu radionicu vrše se najkasnije do 20. veljače 2021. godine.
NAPOMENA: Prijave za radionicu su popunjene.
Informativna radionica je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.