U vrijeme brzorastućih tehnologija u poslovnom okruženju, digitalna pismenost je imperativ. Da bi ostali konkurentni na tržištu, internet marketing treba postati neizostavni dio poslovne strategije svakog poduzetnika. Kako bi u poslovanju kreirali originalne, relevantne i korisne sadržaje putem digitalnih medija, za poduzetnike i njihove zaposlenike, organizirali smo besplatnu edukaciju o primjeni internet marketinga u poslovanju.

Edukaciju su provodili iskusni stručnjaci iz poduzeća KG Media. Kroz pet modula, predavači Martina Zadravec, Valentina Gudlin i Saša Petković upoznali su tridesetak polaznika edukacije s mogućnostima korištenja različitih digitalnih platformi u svrhu bolje komunikacije s ciljanim tržištem.

U nastavku donosimo pregled i sažetak svih održanih modula edukacije.


Uvod u Internet marketing bila je tema prvog modula edukacije realiziranog 12. ožujka 2019. godine. Voditeljice edukacije Martina Zadravec i Valentina Gudlin upoznale su polaznike s konceptom i osnovnim elementima internet marketinga. Naglasak je stavljen na prikaz mogućnosti oglašavanja, prodaje i komunikacije putem interneta.

Voditeljice edukacije Martina Zadravec i Valentina Gudlin upoznale su polaznike s konceptom i osnovnim elementima internet marketinga

Drugi modul edukacije održan 13. ožujka 2019. godine bio je posvećen povezivanju web stranica s društvenim mrežama, optimizaciji za tražilice (SEO), marketingu sadržaja i osnovama analitike. Predavač Saša Petković kroz niz je primjera upoznao polaznike s važnošću pravilne optimizacije sadržaja kao faktora koji doprinosi boljem pozicioniranju na tražilicama te načinima mjerenja konverzije, odnosno pretvaranja posjetitelja internetske stranice u kupce. Izlaganje je bilo obogaćeno primjerima na temelju kojih su polaznici mogli naučiti više o izradi i implementaciji online kampanje.

Predavač Saša Petković kroz niz je primjera upoznao polaznike s važnošću pravilne optimizacije sadržaja.

U okviru trećeg modula, održanog 14. ožujka 2019. godine, fokus edukacije bio je na internet oglašavanju. Jedna od bitnih sastavnica internet oglašavanja su i Google AdWords oglasi. U prvom dijelu, voditeljice edukacije demonstrirale su proceduru kreiranja AdWords oglasa, od stvaranja korisničkog računa, postavljanja opcija pa sve do odabira ključnih riječi i pisanja samih oglasa. Drugi dio modula bio je posvećen oglašavanju putem bannera koji sadrže kombinaciju atraktivnih slika i teksta.

Internet oglašavanje

Društvene mreže poduzetnicima su osobito privlačan način samopromocije i komunikacije sa svojom ciljnom publikom. Optimizacija društvenih mreža u svrhu razvoja vlastitog poslovanja bila je tema četvrtog modula edukacije, realiziranog 15. ožujka 2019. godine. Sudionici su imali priliku upoznati proces izrade uspješne promotivne kampanje na društvenim mrežama. Poseban naglasak je bio na tome kako pridobiti ciljnu publiku ne samo u ulozi kupaca već i ambasadora proizvoda.

Izrada uspješne promotivne kampanje na društvenim mrežama

Posljednji modul edukacije održan je 18. ožujka 2019. godine u obliku konzultacija za polaznike koji su odslušali sva četiri modula. Polaznici su dobili informacije kako primjenom digitalnih platformi poboljšati poslovanje, dovesti nove klijente, osnažiti reputaciju poduzeća i odnosa s kupcima.

Antonios Ivan Karalazos i  Martina Zadravec iz poduzeća KG MEDIA pružaju individualne konzultacije zainteresiranom polazniku.


Tehnološko-inovacijski centar Međimurje nastavlja s organizacijom edukacija iz različitih područja prvenstveno zbog izrazitog interesa iskazanog od strane poduzetnika te uočene potrebe za specifičnim znanjima.

S ciljem pravovremenog informiranja o nadolazećim aktivnostima TICM-a, prijavite se na našu mailing listu te redovite pratite našu internetsku stranicu i Facebook profil.


Aktivnost je dio projekta TICM PPI 4.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Sadržaj objave isključiva je odgovornost Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje.

Podijeli: