Jeste li primijetili da svi pričaju o digitalnoj transformaciji poslovanja? 68% poslovnih vođa na globalnoj razini navodi digitalnu transformaciju kao top prioritet poslovanja, 59% malih i srednjih trgovaca smatra da je digitalna transformacija ključna za preživljavanje njihovog poslovanja, 78,4% direktora i 83,2% voditelja odjela u Međimurju nije 100% siguran što je digitalna transformacija i kako iskoristiti njezin potencijal (do zadnjeg podatka smo došli aproksimativnom metodom presumpcije)…
DIGITRANS kombinirani treninzi sastoje se od 3 faze:
- Jednodnevne DIGITRANS radionice na kojima sudionici analiziraju postojeći i razvijaju ideju o novom poslovnom modelu pomoću alata i materijala DIGITRANS metodologije uz podršku i vodstvo moderatora radionice.
- Online konzultacije predstavljaju sljedeći korak u razvoju novog poslovnog modela, prije ulaska u ovu fazu poduzetnici su prošli DIGITRANS radionicu i samostalno analizirali svoj poslovni model koristeći alate i materijale dostupne na DIGITRANS.me platformi.
- Individualne konzultacije predstavljaju završni korak, a poduzeća u ovoj fazi dobivaju individualni termin s mentorom iz regionalnog inkubacijskog centra (TICM) i tom prilikom dodatno razvijaju i konkretiziraju osmišljeni poslovni model.
DIGITRANS radionicu vodi i moderira Goran Levačić, član tima koji je osmislio DIGITRANS metodologiju – vodič za digitalnu transformaciju kreiran u okviru DIGITRANS projekta. Za više informacija posjetite DIGITRANS.ME PLATFORMU. Goran trenutno radi u kao marketing dizajner u poduzeću Teltech System i iza sebe ima značajan broj uspješno provedenih radionica.
PRVA SLJEDEĆA DIGITRANS RADIONICA ĆE SE ODRŽATI 26. TRAVNJA 2019. GODINE.
DOJMOVI SUDIONIKA ODRŽANIH RADIONICA
Najviše im se sviđa…
Praktični dio radionice, pristup predavača.
Veći broj vježbi, angažiranost predavača i pomoćnika, vrlo korisna i aktualna tema za razvoj poslovanja.
Nove aktualne tehnologije, interakcija, traganje za rješenjima u realnom vremenu.
Praktični dio u kojem smo sami brainstormali te komunikacija s drugim poduzećima.
Individualni pristup.
Pristupačnost, opuštena atmosfera, platno poslovnog modela.
Primjeri iz prakse i vježbe.
Nove aktualne tehnologije, interakcija, traganje za rješenjima u realnom vremenu.