FDI MAGAZINE: MEĐIMURJE NA 3. MJESTU PO STRATEGIJI PROMICANJA IZRAVNIH STRANIH ULAGANJA

Razmatrajući prednosti i potencijale Međimurja kao ulagačkog odredišta, Regionalna razvojna agencija Međimurje – REDEA prije gotovo dvije godine definirala je pristup promociji na tom području, odlučivši se za ljude kao glavnu odrednicu. Razlog tome je činjenica da većina domaćih i stranih ulagača na pitanje o razlozima ulaganja u Međimurje na prvo mjesto stavlja inovativne ljude, s inicijativnom, strašću i predane cilju. Osim toga, pokrenut je veći broj projekata kako bi se stvorili preduvjeti za privlačenje ulagača iz sektora s većom dodanom vrijednošću koji zahtijevaju višu razinu poslovnih usluga. Rad na području jačanja kapaciteta i usluga za promicanje ulaganja intenzivirat će se ponovo ove godine kroz projekt Razvoj investicijske klime u Hrvatskoj koji provode Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva te Agencija za promicanje izvoza i ulaganja. Naime, riječ je o nastavku programa certificiranja kojim je Međimurska županija 2006. godine primila certifikat regije povoljne za ulaganje.
FDI magazine, koji je pokrenuo ugledni poslovni dnevnik The Financial Times, ovaj je natječaj proveo drugi puta. U konkurenciji su se ovog puta našla 223 europska grada i 142 regije, a izvršena je procjena pokazatelja podijeljenih u sedam kategorija, od gospodarskog potencijala i ljudskih resursa, do kvalitete života i promocije izravnih stranih ulaganja. Gradovi i regije rangirani su također po veličini i geografskoj poziciji. Najzapaženije je prošla Velika Britanija koja je zauzela prvo mjesto ukupno među gradovima budućnosti (London) i kao među regijama (Jugoistok Velike Britanije). Međimurje je pak svoje mjesto u spomenutoj kategoriji pronašlo kao treće među malim regijama, četvrto među južnoeuropskim regijama te trinaesto ukupno. Osim nas, među top deset južnih regija po strategiji promicanja stranih ulaganja, našle su se Hercegovina i Splitsko-dalmatinska županija.
Rezultati natječaja objavljuju se u tiskanom i internetskom izdanju FDI Magazina za veljaču/ožujak, što je od velikog značaja za promociju naše županije i pozicioniranje na europskoj poslovnoj karti, posebno u trenutnim gospodarskim uvjetima. Međimurje ima mnogo uspješnih poslovnih priča za ispričati, a ovo je jedna od potvrda. Stoga poručujemo potencijalnim ulagačima da kada odlučuju o lokaciji za pokretanje ili proširenje poslovanja, neka odaberu „Međimurje… jer uspjeh nije slučajnost“.
Posted in Novosti, Vijesti.